- Aktualności
- Szczegóły
Rejestracja na studia I, II stopnia i jednolite magisterskie - zapraszamy! | |
Data: | 7 maja 2024, 08:01 |
Opis skrócony: | Myślisz o maturze!? My zapraszamy Cię na studia! Z przyjemnością informujemy, że możesz już rozpocząć elektroniczną rejestrację na studia! Skorzystaj z możliwości, które czekają na Ciebie - indywidulne podejście, nowoczesne metody dydaktyczne, eksperci, przyjazna i inspirująca atmosfera! KUL to miejsce właśnie dla Ciebie! Aplikuj w zakładce OFERTA Nie zwlekaj z rozpoczęciem rejestracji! Nawet jeśli nie znasz wyników matur możesz założyć konto i wstępnie wybrać kierunki! |
Studia I stopnia i jednolite magisterskie
1. Załóż konto w serwisie rekrutacyjnym KUL (e-Rekrut) – kliknij Zarejestruj się. Jeśli aplikowałeś już na studia na KUL w poprzednim roku, zaloguj się na konto w serwisie rekrutacyjnym e-Rekrut. Ważne: Jeśli nie pamiętasz hasła lub masz problem z zalogowaniem się – skontaktuj się z Biurem Rekrutacji.
2. Uzupełnij wymagane dane osobowe lub zaktualizuje je - dane osobowe, dokumenty, dane adresowe i dane o wykształceniu.
3. Wybierz z oferty kierunek studiów lub kierunki studiów (w naborze konkursowym maksymalnie trzy, w naborze na wolne miejsca – jeden kierunek). Ważne: Jeśli wybrałeś więcej niż jeden kierunek ustaw je według priorytetu czyli uszereguj je w takiej kolejności, w jakiej chciałbyś być przyjęty (najważniejszy kierunek ustaw najwyżej, jako pierwszy, a mniej priorytetowe niżej na liście).
4. Uzupełnij wymagane wyniki i wgraj skany wymaganych dokumentów:
Ważne!!! Jeśli nie znasz jeszcze wyników maturalnych, dalsze kroki możesz wykonać dopiero po ich uzyskaniu!
5. Po wybraniu wszystkich zaplanowanych kierunków w danym naborze zatwierdź wybór. Jeżeli system rekrutacyjny zażąda na tym etapie uzupełnienia danych lub załączenia dokumentów potrzebnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji – uzupełnij dane lub wgraj skany wymaganych dokumentów i kliknij KONTYNUUJ.
6. W terminie rejestracji dokonaj opłaty rekrutacyjnej. Wpłaty można dokonać on-line poprzez system płatności elektronicznych, klikając w zakładkę: Opłata rekrutacyjna. Po wniesieniu opłaty rekrutacyjnej upewnij się, że w zakładce „Komunikaty” pojawiła się informacja o zaksięgowaniu wpłaty (od 1 do 3 dni roboczych) . Osoby, które nie mają możliwości uregulowania opłaty on-line, mogą wydrukować wypełniony druk do opłaty dostępny po kliknięciu w blankiet wpłaty Poczty Polskiej (UWAGA: księgowanie opłat uiszczonych na poczcie może potrwać do 5 dni roboczych!).
7. Rejestrację możesz uznać jako dopełnioną, jeśli otrzymasz komunikat o zarejestrowaniu na dany kierunek na swoim koncie w serwisie e-Rekrut (zakładka Komunikaty).
8. Na niektóre kierunki (np. Muzykologia – I stopnia oraz Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna -jednolite magisterskie) odbywają się rozmowy kwalifikacyjne lub egzaminy: termin i godzina będą wskazane w komunikacie o zarejestrowaniu się oraz na koncie kandydata w serwisie rekrutacyjnym e-Rekrut.
9. W dniu ogłoszenia wyników sprawdź na swoim koncie rekrutacyjnym wyniki postępowania kwalifikacyjnego! Informacja o kwalifikacji i liczbie uzyskanych punktów przekazywana jest w postaci indywidualnego komunikatu widocznego przy wybranym kierunku studiów (Rekrutacja -> Wybrane -> Szczegóły) – osobno dla każdego kierunku wybranego przez kandydata. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10. Jeśli zostałeś przyjęty potwierdź w terminie podjęcie studiów na swoim koncie, wydrukuj i podpisz Formularz dla osób zakwalifikowanych na studia i zamieść jego skan w systemie e-rekrut. Elektroniczne potwierdzenie podjęcia studiów jest warunkiem wpisu na listę.
W przypadku braku potwierdzenia elektronicznego w serwisie e-Rekrut uznaje się, że kandydat rezygnuje z podjęcia studiów na danym kierunku i dokonuje się skreślenia z listy osób zakwalifikowanych! Kandydat skreślony z list zakwalifikowanych otrzymuje informację o skreśleniu za pośrednictwem konta kandydata w systemie rejestracji e-Rekrut. 11. Kandydaci-cudzoziemcy, podejmujący studia na zasadach odpłatności, po zakwalifikowaniu i potwierdzeniu elektronicznym podjęcia studiów wnoszą opłatę za kształcenie za I semestr studiów w wysokości i terminach ustalonych odrębnym zarządzeniem Rektora KUL. Dane do opłaty wraz z terminem płatności zostaną udostępnione na koncie rekrutacyjnym kandydata w systemie e-Rekrut.
12. Kandydat zobowiązany jest także okazać do wglądu oryginał świadectwa w Sekretariacie Wydziału w terminie 01-04.10.2024 r. zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Sekretariat Wydziału (dotyczy obywateli polskich). Cudzoziemcy składają dokumenty w Biurze Rekrutacji (Kolegium Norwidianum, CN-004).
|